Maak er een feest van

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 2
Met Maak er een feest van bestormt de Ierse debutante Nicole Flattery de internationale hitlijsten. Dit bejubelde boek staat vol zinderende en hilarische verhalen over jonge vrouwen die worstelen met hun plaats in de wereld. Een wereld waarin ze op het werk van elkaar vervreemden, zich in overvolle ruimtes geïsoleerd voelen en waarin degenen mét een relatie nog het meest eenzaam zijn van allemaal. De vriendin van de beroemdheid, de tweede vrouw van de weduwnaar, de werkneemster, de studente en de wellustige docent; allemaal verlangen ze vurig naar liefde en afleiding terwijl ze zich zowel door hun toekomst bedreigd als door hun verleden achtervolgd voelen. Maar bij Nicole Flattery zijn de vrouwen te brutaal, te eerlijk en te grappig om bij de pakken neer te zitten.
Geladen met donkere humor markeert deze bundel de komst van een immens talentvolle nieuwe schrijfster.

Uitgeverij Brooklyn
17 januari 2020
17 januari 2020

Tragisch feestje

door: RenskeWal

De personages uit de verhalenbundel Maak er een feest van, allemaal jonge vrouwen, lijken niet in deze opdracht te slagen. Het zijn stuk voor stuk verloren types die weinig richting hebben in hun leven. Ze doen wel hun best, maar vaak ontbreekt het ze aan eigenwaarde. Ze laten zich overal maar in...

Reacties op: Maak er een feest van