Machtsstrijd

VN:

Machtsstrijd

Gelezen 75 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 64 Favoriet 8 Recensies 29
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 4   Topics 0

Een op waarheid gebaseerde thriller van een militair journalist

Chris Hurkman werkt zal zijn hele leven voor Hurkman & De Graaff, het bedrijf dat zijn vader samen met een zakenpartner oprichtte. Na zijn opleiding in Zwitserland, gaat hij als geoloog voor het bedrijf in Namibië werken, waar hij na de mysterieuze dood van zijn ouders opgroeide.

Maar wanneer Antonie de Graaf, medeoprichter en directeur van het bedrijf, zijn omgeving schokt door onverwacht zelfmoord te plegen, barst tussen de erfgenamen een meedogenloze strijd los. Zijn zoon, de aan drugs en drank verslaafde playboy Cecil, gaat niets uit de weg om de andere erfgenamen buiten spel te zetten.

Cecils zus blijkt eenvoudig op een zijspoor te zetten, maar de uit Afrika teruggekeerde Chris is een veel lastiger tegenstander om te verslaan.

Thriller
Literaire thriller
Sofie Lafleur (1)
Karakter Uitgevers BV
15 juni 2016
24 juni 2016
9789045211978 , 9789045208084 , 9789402177435

Sfeervolle thriller met een dip

door: Koen Chevalier 3 reacties 1 like

Eind juli maakte Hebban de genomineerden bekend voor de Hebban Thriller Debuutprijs 2016, een prijs die later dit jaar zal uitgereikt worden tijdens het jaarlijkse Thrillerfestival in Zoetermeer. Eén van de kanshebbers is Wouter Helders, een militair journalist, die eerder dit jaar zijn thriller ...

Reacties op: Machtsstrijd