Doodsengelen

Doodsengelen

Rank 6014 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Tijdens een missie in Erbil (Irak) slaagt geheim agent Sam de Wild, geplaagd door geesten uit het verleden, er niet in zijn doelwit, een Koerdische politicus, te doden. Terug in Nederland krijgt hij de kans zijn fout goed te maken, maar tegen een hoge prijs. Wat een eenvoudige eliminatie lijkt, blijkt al snel slechts een puzzelstukje in een internationaal complot. De inzet: een politieke omwenteling in Nederland en een machtsverschuiving in het Midden-Oosten. Tegen wil en dank bevindt Sam zich al snel in het middelpunt van deze intrige die zich uitstrekt van het politiek pluche in Den Haag, tot de onderwereld. Van de Iraakse bazaar, tot aan Jeruzalem. Wanneer Sam wordt gedwongen een oude vriendin te verraden, heeft dit verschrikkelijke gevolgen. Om zijn fout recht te zetten, is Sam al snel genoodzaakt al zijn schepen achter zich te verbranden. Maar of dit genoeg is?

Wouter is officier bij de Koninklijke Landmacht. Als militair journalist werd hij verschillende keren uitgezonden. Zijn thrillers Machtsstrijd (2016), waarmee hij de Hebban Thriller Debuutprijs won (2016), Verraad (2017), Opgejaagd Wild (2018) en Doodsengelen (2020) zijn gedeeltelijk gebaseerd op zijn ervaringen.
Doodsengelen is het vierde en tevens laatste deel van de Sofie Lafleur-reeks.
Wouter is getrouwd en heeft drie kinderen.
Thriller
LetterRijn