manmanman

Man man man, het boek

Rank 6736 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

In Man man man, het boek vertellen Domien Verschuuren, Bas Louissen en Chris Bergström – bekend van de podcast Man man man – je alles wat je altijd al wilde weten over mannen maar nooit durfde vragen. Net zoals de podcast bevat dit boek openhartige gesprekken over mannelijkheid. Het biedt een kwetsbare en grappige inkijk in hoe De Moderne Man zichzelf tegenwoordig ziet, en hoe ‘mannelijk’ hij denkt over een hele reeks aan onderwerpen. Daarnaast bevat het boek enkele langere persoonlijke verhalen, waarin de auteurs ‘geen gêne hebben om over emoties te praten of te tonen wie ze echt zijn’. Man man man is met maandelijks meer dan 250.000 luisteraars een van de meest beluisterde podcasts in Nederland. De theatervoorstellingen die voortkwamen uit de podcast lokten duizenden mensen naar de zalen. Man man man, het boek is de volgende stap in hun succesverhaal. ‘Dit is een fenomeen, het is niet anders te omschrijven!’ Eva Jinek ‘Hun onderlinge gesprekken, steeds over een ander thema, zitten vol bijzondere momenten. De sleutel naar het succes is hun openhartigheid.’ **** de Volkskrant

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen