manmanman

Man man man

Gelezen 113 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 34 Favoriet 3 Recensies 2
Non-fictie Artikelen 2 Lijsten 2   Topics 0

In Man man man, het boek vertellen Domien Verschuuren, Bas Louissen en Chris Bergström – bekend van de podcast Man man man – je alles wat je altijd al wilde weten over mannen maar nooit durfde vragen. Net zoals de podcast bevat dit boek openhartige gesprekken over mannelijkheid.

Het biedt een kwetsbare en grappige inkijk in hoe De Moderne Man zichzelf tegenwoordig ziet, en hoe ‘mannelijk’ hij denkt over een hele reeks aan onderwerpen. Daarnaast bevat het boek enkele langere persoonlijke verhalen, waarin de auteurs ‘geen gêne hebben om over emoties te praten of te tonen wie ze echt zijn’.

Man man man is met maandelijks meer dan 250.000 luisteraars een van de meest beluisterde podcasts in Nederland. De theatervoorstellingen die voortkwamen uit de podcast lokten duizenden mensen naar de zalen. Man man man, het boek is de volgende stap in hun succesverhaal.

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen