De meedogenlozen

De Meedogenlozen

Gelezen 61 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 13 Favoriet 5 Recensies 1
Thrillers & Spanning Top25's 2   Topics 0

Ex-marineman John Kelly wacht een mogelijk dodelijke, bijna onuitvoerbare opdracht. In Vietnam stond hij bekend als 'de Slang', zijn voetstappen werden nooit gehoord en zijn spoor was niet te achterhalen.

Nu hij terug is in de Verenigde Staten, weet men hem maar al te goed te vinden. Admiraal James Greer van de inlichtingendienst heeft iets zeer speciaals met hem voor. Ook Dutch Maxwell, souschef Operatie Vliegtuigzaken, heeft zo zijn bedoelingen met Kelly. Maar pas echt sinister zijn de plannen van de drugsmaffia, die Kelly snel en pijnlijk duidelijk maakt dat mensen niet meedogenloos worden geboren, maar zo worden gemaakt.

Maar Kelly vecht terug onder zijn nieuwe naam John Clark. Uit naam van alles waar hij voor staat, moet hij om zijn eigen leven te redden een grens overschrijden en de donkerste diepten van de hel betreden, vanwaaruit terugkeer zeer twijfelachtig is?

Spannende boeken algemeen
Oorspronkelijke titel
Without Remorse
Jack Ryan Sr. (6)
Jan Smit
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
01 januari 2001

1 keer bewerkt, laatste bewerking door André van Broekhuizen

Andere media

VN:

Recensies

door: Marijn-2964 1 reactie 1 like
Heel spannend en onderbouwd boek, vanaf het begin boeiend, alleen het lijkt in het begin op een roman, maar schijn bedriegt het is een bloedspannende thriller.