Meer doen met minder

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Het hangt in de lucht. De media voorspellen een groeiende behoefte van mensen om minder afhankelijk te worden van geld, en een toenemende belangstelling voor (Ie waarden van het leven. Creatief versoberen is leuk, zeker als daarmee de natuur en het ecologisch evenwicht gebaat zijn. Meer doen met minder laat zien hoe gemakkelijk het is zuiniger te leven met behoud van een aangename levensstijl. Allerlei strategieën komen aan de orde die mensen hebben om te kiezen voor een nieuwe levensstijl, zoals de spanning van het halverings principe, het plezier van thuis geld verdienen, het aangename gevoel van een statusloos bestaan, het loslaten van de concurrentiestrijd, of de keuze voor een versobering, voor het milieu of om andere dromen te kunnen realiseren. Meer doen met minder is een plezierig en amusant boek vol strategieën en tips, dat geschreven is voor de moderne mens. +

01 januari 1994

Reacties op: Meer doen met minder