Meesterwerk voor de prullenbak

De gedachten die mensen weggooien zijn vaak interessanter dan de brave bedenksels die tussen kaften terechtkomen. Die verfrommelde pogingen tot schoonheid met woeste krassen erdoor zeggen meer over onszelf en het leven dan alle gelukt- en geliktheid. Vuilnis heeft meer lagen dan al het geslaagde. Misschien leggen we met de woorden en zinnen die we bewaren een photoshopfilter over de werkelijkheid, terwijl ons afval onze ware aard toont. Bergsma heeft al haar proppen en kladjes gladgestreken. Haar misluksels en probeersels gebundeld. In de prullenbak, daar vind je de echte kunst.

* U weet waar u het resultaat kunt laten als het u niet bevalt.

Recensies (1)

Is Meesterwerk voor de prullenbak het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Meesterwerk voor de prullenbak