Met mij

De novelle 'Met mij' is het vervolg op de roman 'Zonder mij'. Maddie lijdt aan een zeldzame aandoening waardoor ze al tweemaal jarenlang in coma is geweest. Haar vrienden bleven haar trouw en kwamen dagelijks langs, vooral haar beste vriendin Chloe en ook haar huisbaas Mitch. Maar ondanks hun constante aanwezigheid ging het leven opnieuw aan haar voorbij... Maar nu is Maddie weer ontwaakt. Zal zij het op kunnen brengen om opnieuw haar leven op te pakken en misschien zelfs op zoek te gaan naar de liefde?
Deze prachtige novelle is het verhaal waar de fans van 'Zonder mij' op wachtten, en bedoeld voor iedereen die zich wel eens afvraagt wat zij zouden doen met een tweede kans om het geluk te vinden.

Is Met mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Met mij