Omslag_voorplat_Mijn favoriete flirt

Mijn favoriete flirt

Gelezen 177 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 197 Favoriet 1 Recensies 4
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 5   Topics 0

Online versiert ze haar beste vriend… maar dan kan ze niet meer terug

Millie Morris werkt als professor aan de universiteit van Santa Barbara, op de afdeling criminologie. Ze is expert op het gebied van vrouwelijke seriemoordenaars, goed in het maken van ontwijkende grappen en slecht in het praten over haar gevoelens. En, net als haar vier mannelijke vrienden en collega-professoren is ze permanent single. Totdat ze met haar beste vriend Reid stiekem de meest opwindende nacht van haar leven beleeft… Maar al snel daarna besluiten ze toch dat hun vriendschap beter platonisch kan blijven en ze de liefde beter online kunnen zoeken.

Online dating is niet voor watjes. Terwijl de mannen overspoeld raken met goede matches en potentiële dates, krijgt Millie alleen maar dickpics of reacties van akelige mannen. Daarom creëert ze Catherine: een fictief profiel waarmee ze persoonlijker kan zijn dan ze zelf is. Al snel komen Catherine en Reid in contact en raken ze bevriend. Millie moet kiezen: haar angst voor intimiteit onder ogen komen, of het risico lopen dat ze haar beste vriend voor altijd kwijtraakt…

Xander Uitgevers B.V.
18 november 2020