Ik wil niet voor je vallen

Gelezen 313 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 214 Favoriet 3 Recensies 10
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 16   Topics 0
Carter en Evie ontmoeten elkaar op een Halloweenfeestje en hebben meteen een klik. Het feit dat ze allebei agent zijn bij twee concurrerende bedrijven in Hollywood schrikt ze niet af. Maar wanneer die twee bedrijven gaan fuseren en er maar één baan overblijft, slaat de sfeer om. Carter en Evie moeten strijden voor dezelfde positie.

Wat een mooie, nieuwe liefde had kunnen zijn, verandert in een totale oorlog. Ze halen alles uit de kast om elkaar te overtreffen. Welke emotie gaat het winnen in deze bijzondere haat-liefdeverhouding?

Ik wil niet voor je vallen is een hilarische, oprechte en opwindende roman die je in één ruk uit wilt lezen.

Xander Uitgevers B.V.
01 februari 2019
13 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Overwint liefde het van de carrière?

door: Diana Mom

Sommige feelgoodlezers zweren bij de boeken van Christina Lauren, een schrijversduo bestaande uit Christina Hobbs en Lauren Billings. Ik wil niet voor je vallen is de nieuwste en inmiddels derde stand-alone die door Xander uitgevers is gepubliceerd. In Ik wil niet voor je vallen maken we kennis met...

Reacties op: Ik wil niet voor je vallen