Rank 513 Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 0 Recensies 1
Billy O’Callaghan
Mijn lief op Coney Island

‘Een indringende roman over het verstrijken van de tijd. De personages zullen je lang bijblijven.’ – The Guardian

In Mijn lief op Coney Island vertelt Billy O’Callaghan over de affaire van Michael en Caitlin. Op een koude winterdag ontmoeten ze elkaar op Coney Island, zoals ze al een kwarteeuw eens per maand doen. Coney Island is hun geheime toevluchtsoord, de ontmoetingsplek voor hun rendez-vous.
Nu, midden in een sneeuwstorm, voelt dit verlaten en vervallen recreatieoord als het einde van de wereld. Vandaag bevinden hun levens zich op een kantelpunt. De echtgenote van Michael heeft kanker en de man van Caitlin heeft net een promotie gekregen. Na bijna vijfentwintig jaar heimelijk te hebben doorgebracht staan beiden op het punt de beslissing van hun leven te nemen.
Een gevoelige en intense roman over liefde en intimiteit –Mijn lief op Coney Island onthult binnen een vertelde tijd van enkele uren een geschiedenis van twee hevig verliefde mensen, die elkaar zo weinig zien.
Ambo|Anthos
22 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Lezersrecensies (1)

Schrijven is vooral niet schrappen

door: Frank Jacobs 1 like
Billy O'Callaghan kan schitterend personages neerzetten, dat heeft hij in zijn debuut (The Dead House, nog niet vertaald) wel bewezen. In dat boek bleef helaas het plot een beetje oppervlakkig. Dat schept de hoop dat hij daar in zijn tweede boek meer aandacht aan besteedde, maar het tegendeel is...
ebook