Mijn lief op Coney Island

Billy O’Callaghan
Mijn lief op Coney Island

‘Een indringende roman over het verstrijken van de tijd. De personages zullen je lang bijblijven.’ – The Guardian

In Mijn lief op Coney Island vertelt Billy O’Callaghan over de affaire van Michael en Caitlin. Op een koude winterdag ontmoeten ze elkaar op Coney Island, zoals ze al een kwarteeuw eens per maand doen. Coney Island is hun geheime toevluchtsoord, de ontmoetingsplek voor hun rendez-vous.
Nu, midden in een sneeuwstorm, voelt dit verlaten en vervallen recreatieoord als het einde van de wereld. Vandaag bevinden hun levens zich op een kantelpunt. De echtgenote van Michael heeft kanker en de man van Caitlin heeft net een promotie gekregen. Na bijna vijfentwintig jaar heimelijk te hebben doorgebracht staan beiden op het punt de beslissing van hun leven te nemen.
Een gevoelige en intense roman over liefde en intimiteit –Mijn lief op Coney Island onthult binnen een vertelde tijd van enkele uren een geschiedenis van twee hevig verliefde mensen, die elkaar zo weinig zien.

Recensies (1)

Is Mijn lief op Coney Island het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn lief op Coney Island