Mijn naam is Morgen

Gelezen 80 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 94 Favoriet 10 Recensies 12
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Mijn naam is Morgen van Damian Dibben is een onweerstaanbare historische roman over een hond op zoek naar zijn baas. Een cultuurhistorische reis door Europa, waar tegelijkertijd de prachtigste muziek wordt gecomponeerd en de gruwelijkste oorlogen worden uitgevochten. Een weergaloos verhaal over de onverwoestbare band tussen mens en dier.
De oude hond Morgen is op zoek naar zijn verdwenen baas. Zijn avonturen brengen hem van het hof van Louis XIV in Versailles tot Amsterdam in de Gouden Eeuw, van de Frost Fair in Londen tot het slagveld van Waterloo.

Een duizelingwekkende reis die je meeneemt door tijd en ruimte. Een must voor alle hondenliefhebbers!

Ambo|Anthos
26 september 2018
01 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door André van Broekhuizen

Anne Oerlemans Hebban Recensent

Ontwapenend en genre-overschrijdend proza

door: Anne Oerlemans 7 reacties 1 like

Damian Dibben is scenarioschrijver en werkte aan theaterprojecten als The Phantom of the Opera en Young Indiana Jones. Zijn eerste roman voor volwassenen werd vertaald naar het Nederlands door Michael Joseph en verscheen onder de titel Mijn naam is Morgen bij Ambo | Anthos. Een debuut dus, hoewel...

Reacties op: Mijn naam is Morgen