Mijn ster aan de hemel

Mijn ster aan de hemel

Rank 4245 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 1

Kara is een jonge vrouw die het perfecte leven leidt. De job van haar dromen, een gelukkig huwelijk, een zoontje en een tweede baby onderweg.
Bij de geboorte van Falke, wordt Kara’s hele wereld op z’n kop gezet. Ze belandt in een intense rollercoaster die Kara terugneemt naar haar turbulente jeugdjaren, wanneer haar jeugdliefde vecht tegen kanker. Deze herinneringen en de emoties als jonge moeder geven Kara het gevoel dat ze tekortschiet. Wanneer Falke meer ingrepen nodig heeft dan verwacht doordat ze anders reageert, verliest Kara zich in een emotionele tweestrijd en de bijhorende herinneringen.
Lenna DuFin schrijft meeslepende, emotionele romans, erotische kortverhalen en erotische romans. Met haar debuutroman, Mijn ster aan de hemel, publiceert ze haar eerste roman in 2022. De liefde voor lezen en schrijven heeft ze sinds haar kinderjaren. Haar droom was altijd al om haar passie te delen met haar lezers.
Lenna DuFin woont samen met haar echtgenoot en haar drie kinderen uit een vorig huwelijk. Op de rand van de provincie Antwerpen met Vlaams-Brabant werkt ze intussen aan een tweede roman.

Uitgeverij StoryLand
12 september 2022
12 september 2022
9781913980368

Reacties op: Mijn ster aan de hemel