Miranda’s koolhydraatarme recepten

Miranda’s koolhydraatarme recepten

Culinair   Topics 0
Eet u ook koolhydraatarm of suikervrij en mist u toch wat lekkers bij de koffie?
Dan is dit boek vol koolhydraatarme koekjes, cakejes, taartjes en bonbons echt iets
voor u!
Jaren lang probeerde ik af te vallen, soms met succes maar dit was meestal tijdelijk omdat ik toch snel terug viel in het oude patroon. Ik zag het als dieet en stopte er dan mee na een paar maanden. Tot dat ik kennis maakte met de koolhydraatarme levensstijl. Ik heb me goed in gelezen en veel informatie vergaard om goed aan de slag te kunnen en ben vol energie begonnen en nu 4 jaar later eet ik nog steeds koolhydraatarm en is dit mijn levensstijl geworden. Het geeft me energie en positieve zin om door te zetten. Wat ik af en toe miste was iets lekkers bij de koffie, daarom ben ik zelf recepten gaan ontwikkelen en houd ik dit goed vol.
De koolhydraatarme levensstijl is een fijne manier om goed af te vallen, lekker te kunnen eten en gezond bezig te zijn. Mist u zo nu en dan toch een lekkernij bij de koffie dan is dit boek wellicht iets voor u er staan namelijk 60 lekkere recepten in met taartjes, koekjes, cakejes en bonbons. De recepten zijn niet moeilijk om te maken dus ik wens u veel bakplezier, zo kan iedereen iets lekkers in elkaar knutselen.

Culinair
Eten en drinken algemeen