Model kitchen

Ceci n’est pas un livre de cuisine.
Dit is geen kookboek, het is zoveel meer. Cesars succesvolle modellencarrière heeft zijn passie voor voedsel nooit in de weg gestaan. De gerechten in dit boek tonen aan dat gezond ook lekker kan zijn. Al kan een ‘guilty pleasure’ af en toe geen kwaad. Van jongs af aan is Cesar al met koken bezig, daarbij staan kwaliteitsvolle ingrediënten en gevarieerde recepten centraal. Laat je verleiden door de smakelijke foto’s, alle recepten zijn eenvoudigen snel te maken.
Daarnaast verschaft Cesar ons een intieme blik in de fashion scene. Modellen als Milla Jovovich en Elise Crombez delen hun favoriete receptjes met ons. In dit boek neemt Cesar je ook mee naar zijn lievelingsplekjes in de belangrijkste modesteden van de wereld; Parijs, New York, Londen en Milaan. Kortom, een mix van food en fashion in een dik boek van 224 pagina’s.

Is Model kitchen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Model kitchen