Model Kitchen (eng)

Culinair   Topics 0
Ceci n’est pas un livre de cuisine. Dit is geen kookboek, het is zoveel meer. Cesars succesvolle modellencarrière heeft zijn passie voor voedsel nooit in de weg gestaan. De gerechten in dit boek tonen aan dat gezond ook lekker kan zijn. Al kan een ‘guilty pleasure’ af en toe geen kwaad. Van jongs af aan is Cesar al met koken bezig, daarbij staan kwaliteitsvolle ingrediënten en gevarieerde recepten centraal. Laat je verleiden door de smakelijke foto’s, alle recepten zijn eenvoudigen snel te maken. Daarnaast verschaft Cesar ons een intieme blik in de fashion scene. Modellen als Milla Jovovich en Elise Crombez delen hun favoriete receptjes met ons. In dit boek neemt Cesar je ook mee naar zijn lievelingsplekjes in de belangrijkste modesteden van de wereld; Parijs, New York, Londen en Milaan. Kortom, een mix van food en fashion in een dik boek van 224 pagina’s.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Dragonetti
15 oktober 2012
15 oktober 2012

Reacties op: Model Kitchen (eng)