Moeten, mogen  uitsloven

Moeten, mogen & uitsloven

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 1   Topics 0

Vader Paul de Leeuw en zoon Kas zijn beiden culinaire lekkerbekken en staan dan ook graag in de keuken. Al zijn ze daar bijna nooit samen te vinden, want ieder heeft zijn eigen aanpak. Paul zoekt naar recepten in kookboeken, terwijl Kas zijn culinaire voorbeelden via blogs en YouTube volgt. Toch slaan ze nu de handen ineen.

In Moeten, mogen & uitsloven vind je zestig eerlijke en niet al te moeilijke recepten. Jong versus oud, nieuw versus traditioneel. Van snelle doordeweekse maaltijden, wanneer er gekookt moet worden, en iets uitgebreidere gerechten voor in het weekend, wanneer er gekookt mag worden en er wat meer tijd voorhanden is, tot echte spektakelstukken voor wanneer er uitgesloofd kan worden om iets te vieren of iets goed te maken, of gewoon omdat ze er zin in hebben.

Naast recepten, eetverhalen en anekdotes van vader en zoon, duiken ze ook de keuken in met chefs die ze bewonderen, om met hen een gerecht te koken waar ze een speciale herinnering aan hebben. Moeten, mogen & uitsloven is een intiem boek vol lees- en eetplezier.

Culinair
Eten en drinken algemeen