Shinto

In "Shinto. De spirituele kern van Japan' geeft de eerste niet-Japanse shintomeester Paul de Leeuw een introductie in deze eeuwenoude natuurreligie'. "Shinto. De spirituele kern van Japan' biedt een introductie in de eeuwenoude en bijna uitgestorven spirituele kern van Japan: de "natuurreligie' shinto. Paul de Leeuw neemt de lezer mee in de geschiedenis, het heden en de toekomst van shinto, en onthult de geheimen van deze al eeuwen gesloten traditie. Volgens shinto leeft de mens in harmonie met de natuur. Deze spirituele traditie leert ons veel over Japan en heeft ook het Westen veel te leren over bezieling in leven en leefwereld.

Is Shinto het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Shinto