Morgan, My Love

'Steman schrijft prachtig over de liefde. Dit verhaal gaat veel mensen raken.' Adriaan van Dis
Morgan, een liefde is de autobiografische roman over de oorlog, maar bovenal over liefde die dwars door de dood heen een weg zoekt. De liefde tussen Morgan en Betrys wordt zo beeldend beschreven dat je hen nooit meer zal vergeten. De landschappen, de kusten, de muziek, de taal, het boek ademt Wales. Dit boek heeft de harten van duizenden mensen reeds gestolen maar vraagt om een groter publiek. Dit verhaal wil de wereld in, vandaar presenteren we nu de Engelse vertaling, Morgan, My Love.

Recensies (1)

Is Morgan, My Love het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Morgan, My Love