Morgen ben ik de bruid

Een muurbloempje haalt haar gram – en hoe! Molly Harrigan is het spuugzat om altijd voor bruidsmeisje te moeten spelen. Zelfs haar jongere zus Jamie stond eerder voor het altaar dan zij. Op Molly’s dertigste verjaardag hoort ze dat Jamie zwanger is en dat haar beste vriend Brad zich heeft verloofd met de onuitstaanbare Claire. Dat kan Molly niet meer verdragen. Ze gaat tot actie over! Met geld van haar oma huurt ze een spetterende mannelijke escort, Justin, die een jaar lang haar verloofde zal spelen. Ze spreken af dat hij haar vlak voor hun gigabruiloft dumpt, zodat Molly in ieder geval haar eigen trouwfeest kan organiseren. Alles loopt zoals gepland. Tot Justin zijn rol een tikje al te overtuigend begint te spelen.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Morgen ben ik de bruid het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Morgen ben ik de bruid