Naar de overkant

Naar de overkant

Rank 4971 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Een echte Montefiore: een meeslepend verhaal over familie, liefde en levensbepalende keuzes

Marigold woont met haar man Dennis en hun jongvolwassen dochter Suze in een klein dorpje op het Engelse platteland, waar iedereen elkaar kent. Wanneer ook haar negentigjarige moeder bij hen intrekt, omdat ze te oud wordt om alleen te wonen, en hun andere dochter Daisy met een gebroken hart terugkeert uit Milaan, waar ze zes jaar heeft gewoond, lijkt de drukte Marigold een beetje boven het hoofd te groeien. Of is haar toenemende verstrooidheid aan iets anders te wijten?
Terwijl haar dochters met moeite hun leven op de rails krijgen, ontspoort dat van Marigold steeds verder. Het lukt haar niet echt meer om haar winkel te runnen, het huishouden draaiende te houden en de aangekondigde bruiloft van Suze voor te bereiden – zaken waar ze normaal gesproken juist talent voor had. Juist op het moment dat ook Daisy de liefde opnieuw vindt, wordt de diagnose duidelijk. Meer dan ooit heeft Marigold de steun en liefde van haar familie nodig, maar zijn die wel in staat om de offers te brengen die dat van hen vraagt?
De pers over Santa Montefiore

‘Montefiore doet je vergeten waar en met wie je bent.’ Libelle
‘Romantisch leesvoer voor in de vakantiekoffer.’ Nederlands Dagblad
Downton Abbey in boekvorm. Goed voor uren leesplezier.’ Vrouwen van nu