Nachtschaduw

Nachtschaduw

Rank 121 Gelezen 7 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 53 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
'Nachtschaduw' van Wendy Walker is een zeer gelaagde, intelligente thriller.
Rosie en Laura, twee zussen die van elkaar verschillen als dag en nacht. De een heeft het perfecte gezinsleven, de ander probeert uit alle macht los te komen van een getroebleerd verleden en bezoekt regelmatig haar psychiater. Wanneer Laura niet terugkeert van een blind date, is Rosie gealarmeerd. Wanneer zij op zoek gaat naar haar zus, stuit zij op een reeks geheimen uit Laura’s verleden die nu aan de oppervlakte komen en die het ergste doen vrezen.
Wendy Walker is familierechtadvocaat. Haar werk wordt inmiddels in vele landen vertaald en krijgt lovende kritieken van pers, publiek
en collega-auteurs.
‘Actueel, bloedstollend en met een vernuftig plot.
Wendy Walker is een van de grote sterren aan het thrillerfirmament!’ - Publishers Weekly
De Fontein Romans & Spanning
07 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in november?
01 november 2019 68 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (2)

van kastje naar de muur

door: Leentje Adriaensen 1 like
Mocht ik leven van thrillzone.nl waar voor mijn dank. Terwijl Rosie van kasje naar de muur wordt gestuurd opzoek naar haar zus. hellemaal over haar toer geraakt. Komt ze dingen te weten over het verleden van haar zus. (lees zelf welke) Je wordt echt hellemaal mee zot met de zoek tocht naar Laura...

@ine_leest

door: Ine_leest 1 like
Rosie ligt te woelen in haar bed. Ze valt maar niet in slaap. Haar zus, Laura, is op date en grote zus Rosie heeft daar een heel slecht gevoel over. Wanneer Rosie 's ochtends vroeg ontdekt dat Laura werkelijk niet is teruggekeerd is ze in alle staten. Haar man Joe relativeert de situatie: ze heeft...