Nachttrein naar Marrakesh

Een familiegeheim, verraad en liefde in het sprookjesachtige Marokko.
Marokko, 1966. Vicky Baudin ontvlucht haar mislukte relatie en neemt de nachttrein naar Marrakesh. Daar hoopt ze eindelijk te achterhalen waarom haar mysterieuze grootmoeder lang geleden haar vader ter adoptie afstond.
Het rustige leventje van Clemence in het Atlasgebergte wordt opgeschrikt als haar kleindochter plotseling voor de deur staat. Tot haar opluchting stort Vicky zich samen met haar nicht Bea vol overgave in het uitgaansleven van Marrakesh. Totdat Bea verdwijnt. Vicky moet noodgedwongen haar oma’s hulp inschakelen om te voorkomen dat ze zelf ook in gevaar komt. Maar haar grootmoeder heeft een geheim, dat koste wat het kost verborgen moet blijven…
Over het werk van Dinah Jefferies:
‘Mijn ideale boek: een geheim, liefde, verdriet en blijdschap – ik kon niet stoppen met lezen.’ Santa Montefiore
‘Een warm en meeslepend verhaal over passie en moed. Ik vond het geweldig!’ Rachel Hore
‘Terwijl de lagen van lang verborgen familiegeheimen langzaam aan het licht komen, blijf je ademloos doorlezen tot de laatste pagina.’ Liz Trenow

Recensies (9)

Meer recensies

Is Nachttrein naar Marrakesh het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nachttrein naar Marrakesh