Het verborgen paleis

Een verdwenen zus, een belofte en een eiland vol geheimen: hét boek voor lezers van Lucinda Riley en Santa Montefiore.
Frankrijk, 1923. Als een groot schandaal aan het licht dreigt te komen, vlucht Rosalie Delacroix weg van haar familie in Parijs. In de donkere straten en exotische nachtclubs van Malta hoopt ze een nieuw leven tegemoet
te gaan.
Malta, 1944. Nadat een groot familiegeheim is uitgekomen, moet ook Florence Frankrijk ontvluchten. Wanneer ze na lange omzwervingen bij haar moeder in Engeland aankomt, wordt ze daar allesbehalve hartelijk ontvangen. Haar moeder kijkt niet naar haar om, maar heeft wel een vreemd verzoek: of Florence op zoek wil gaan naar haar verdwenen tante Rosalie, die naar verluidt op Malta woont. Maar er woedt oorlog in Europa en het enige aanknopingspunt is een jaren oude vergeelde brief…
Over Dochters van de Dordogne:
‘Mijn ideale boek: een geheim, liefde, verdriet en blijdschap – ik kon niet stoppen met lezen.’ Santa Montefiore
‘Prachtig geschreven en hartverscheurend.’ Katie Fforde
‘Ik was gegrepen, ontroerd en volkomen in de ban van dit diep emotionele en overtuigende verhaal.’ Kate Furnivall

Recensies (7)

Meer recensies

Is Het verborgen paleis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het verborgen paleis