Nadia

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Stel je voor dat je tot levenslang wordt veroordeeld, hoewel je zelf zegt onschuldig te zijn. Om te overleven moet je gaan geloven dat het waar is wat ze zeggen: dat je je man hebt vermoord. Linda Andersson had alles. Als kind trad ze vaak op met haar moeder, de enorm populaire zangeres Kathy, en werd ze bij iedereen bekend als de Sunshine Girl. Later trouwde ze met Simon, eveneens een beroemde kunstenaar. Maar toen Kathy een fatale ziekte kreeg die alle aandacht van Linda vereiste, kwam ook Simons ontrouw aan het licht. Nu zit ze een levenslange gevangenisstraf uit in de gevaarlijkste vrouwengevangenis van Zweden voor de moord op haar man. Niemand denkt dat ze onschuldig is, zelfs haar eigen zus niet. Om te volharden wordt Linda gedwongen haar vorige leven te vergeten. Ze kan niet langer stilstaan bij wat er werkelijk is gebeurd. Maar dan gebeurt er iets waardoor ze alles in twijfel trekt over die nacht toen haar leven werd verwoest. Toen ze wakker werd, omringd door bloed. Toen de politie tegen haar schreeuwde naar buiten te komen met haar handen boven haar hoofd.

ELISABETH NOREBÄCK woont in Stockholm met haar man en twee kinderen. Ze studeerde aan de techni sche universiteit van Stockholm. Haar debuut, Zeg dat je van mij bent, werd in korte tijd verkocht aan 28 landen.

Over Zeg dat je van mij bent
‘Rouw, schuld en obsessie zijn de thema’s van de razendknap geconstrueerde thriller Zeg dat je van mij bent van Elisabeth Norebäck.’
MARGRIET
‘Norebäcks debuut is een daverende psychologische thriller over hoe het verlies van je kind je tot wanhoop drijft.’
NOORDHOLLANDS DAGBLAD
‘Norebäck voert de spanning hoog op. Zelfs als duidelijk is hoe de vork in de steel zit, blijft het boek unputdownable. Het einde is magistraal: geen sentimentele ontknoping, maar een briljant slotakkoord.’
VRIJ NEDERLAND

Prometheus