Natuurlijke antibiotica

Wolfgang Möhring

Door de jaren heen zijn we steeds vaker antibiotica gaan gebruiken. Ze werken snel en worden dan ook te pas en te onpas, zelfs bij de minste kwaal, voorgeschreven. We willen immers zo snel mogelijk van onze kwaal verlost zijn! De gevolgen van deze houding zijn echter niet ge:ring.' Antibiotica hebben een heleboel bijwerkingen, tasten ons afweersysteem aan en vernietigen bacteriën die wel nuttig zijn voor ons lichaam. Meer dan redenen genoeg om onze mentaliteit te veranderen en naar natuurlijke alternatieven te zoeken om het gebruik van antibiotica te beperken!In dit boek vindt u uitgebreide informatie over natuurlijke antibiotica en hoe ze werken. De verschillende toepassingen, zoals het gebruik van etherische oliën, aftreksels, kompressen en dampbaden, worden er duidelijk in uitgelegd. Verder leert u de geneeskrachtige planten kennen en correct gebruiken en krijgt u een alfabetisch overzicht van de ziektes die u met natuurlijke antibiotica kunt bestrijden. Op die manier helpt dit boek u uw lichaam op een natuurlijke manier gezond te houden en hoeft u synthetische antibiotica alleen te gebruiken bij zware infecties of wanneer u ze echt nodig hebt.

Is Natuurlijke antibiotica het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Natuurlijke antibiotica