Neon goden

Neon goden

Gelezen 2 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
BEKEND VAN TIKTOK
Deze hete hervertelling van de mythe van Persephone en Hades is een internationale megabestseller
Persephone, knappe socialite en lievelingetje van de roddelbladen, wil niets liever dan de ultramoderne stad Olympus ontvluchten en opnieuw beginnen, ver verwijderd van de achterbakse politieke intrige. Maar dit plan valt in duigen wanneer haar moeder haar hand aan Zeus belooft, de gevaarlijkste en machtigste man van Olympus.
Persephone ziet maar één uitweg: vluchten naar de verboden onderstad en een deal sluiten met de levensgevaarlijke Hades, de man waarvan iedereen dacht dat hij een mythe was. Hij belooft haar te beschermen, maar alles heeft een prijs…
Neon goden is een van de populairste boeken op Booktok, samen met onder andere Een zomer vol verrassingen van Tessa Bailey, It ends with us van Colleen Hoover, en The love hypothesis van Ali Hazelwood.

Romantiek
Romantiek