Niet zonder elkaar

Gelezen 40 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 37 Favoriet 2 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Chef-kok Quinn Weller heeft eindelijk haar leven weer op orde, nadat ze haar zus verloor bij een auto-ongeluk. Op het eerste gezicht heeft ze alles wat ze wil: een liefhebbende familie, een droombaan in een van de beste restaurants in LA en een leuke vriend. Dus waarom voelt ze zich dan zo leeg, alsof er een deel van haar ontbreekt?

Quinn krijgt deels antwoord op die vraag wanneer een advocaat haar opspoort en een heftig geheim onthult - plus een mysterieuze erfenis die alleen zij kan claimen. De schokkende waarheid spoelt als een vloedgolf over haar heen. Haar hele leven was een leugen.

Ze besluit haar leven in LA achter zich te laten en naar Wildstone, Californië, te vertrekken. Het bevalt haar meteen in het rustige, mooie stadje - niet in het minst vanwege de knappe, donkerharige vreemdeling die ze steeds tegen het lijf loopt.

Daar staat haar nóg een grote verrassing te wachten. Haar erfenis is namelijk geen geldbedrag of huis - maar iets wat haar hele leven en alles wat ze over zichzelf en haar familie wist, op zijn kop zet...

Romantiek
Romantiek