Nieuwe maan

Rank 918 Gelezen 175 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 143 Favoriet 21 Recensies 14
Literatuur & Romans Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 27 Top25's 19 Hebban 1000 544   Topics 0
Joe’s broer wacht al tien jaar zijn doodstraf af in een gevangenis in Texas, mijlenver van Joe en de rest van hun disfunctionele gezin. Maar wanneer de executiedatum vastgesteld wordt, is Joe vastbesloten om die laatste weken met zijn oudere broer door te brengen. Zonder geld of back-up vertrekt Joe naar de laatste ontmoeting met zijn broer. Maar terwijl het aftellen begint, ontstaat er ook weer nieuwe hoop. Nieuwe maan is een indrukwekkende roman in vrije versvorm over een jongen die afstevent op grote levensvragen: Hoeveel is je leven waard? Wat ben je bereid te vergeven? En hoe neem je voor altijd afscheid? +

Sabine Mutsaers

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Joke De Meyer Hebban Team

Gedurfd en verrijkend

door: Joke De Meyer 3 likes

Ik dacht dat Ed wel weer zou bellen.
Ik dacht dat hij naar huis zou komen.
Maar dat gebeurde niet.

De wereld van de zevenjarige Joe wordt op zijn kop gezet door een telefoontje van zijn oudere broer Ed. De politie heeft hem gearresteerd. Ed drukt Joe op het hart dat hij onschuldig is, ook al...

Reacties op: Nieuwe maan