Noorderlicht

Noorderlicht

Rank 294 Gelezen 90 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 112 Favoriet 1 Recensies 12
Feelgood   Topics 0

Fleur heeft het helemaal gehad! Ze werkt voor een sukkel van een baas, haar liefdesleven is onbestaande en tot overmaat van ramp wordt ze voortdurend voor de voet gelopen door haar bemoeizuchtige moeder die geen kans onbenut laat om haar er op te wijzen dat ze iets moet maken van haar leven. Als haar broer haar voorstelt om een tijdje te gaan helpen op de huskyfarm van Lukas, een vriend van hem, verklaart ze hem voor gek. Wat kent zij nu van husky’s? En dat in de ijzige koude van Lapland. En hoe moet het dan met haar job?

Wanneer ze op een dag een pijnlijke ontdekking doet, is de maat helemaal vol voor Fleur. Ze besluit haar job op te zeggen en in te gaan op het voorstel van haar broer. Eenmaal in Lapland is de buitentemperatuur niet het enige dat onder het vriespunt zakt. Ook de ontvangst door Lukas is verre van warm te noemen. Zit hij wel op haar komst te wachten?

Langzaam maar zeker geraakt Fleur gewoon aan de ijskoude temperaturen en ook Lukas ontdooit langzaam maar zeker. Vindt Fleur meer in het hoge noorden dan ze verwacht had?

Romantiek
Romantiek
Hamley Books (Bizzyby VOF)
01 december 2022
01 december 2022