9789044534573_VCOVR

NRC:
De Morgen:
De Standaard:

Nora

Rank 5385 Gelezen 292 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 144 Favoriet 10 Recensies 12
Literatuur & Romans Artikelen 8 Lijsten 7 Spots 4   Topics 0

Ierland, de late jaren zestig. Nora Webster woont in een klein kustplaatsje, zorgt voor haar vier kinderen, en probeert haar leven weer op te bouwen na de dood van haar man. Ze is intelligent: soms humeurig en ongeduldig, soms vriendelijk. Ze zit gevangen in haar omstandigheden en wacht op een kans om die achter zich te laten. Muziek en vriendschap lijken een uitweg te bieden, maar zetten ook familierelaties op scherp. Hoe kan Nora haar kinderen een toekomst bieden als ze zelf nog worstelt met het verleden?

Literaire fictie algemeen
Uitgeverij De Geus B.V.
10 november 2015
10 november 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Een ode aan de eenvoud van het leven

door: MyrtheBös 2 likes

Maurice Webster was een graag geziene persoon in de kleine gemeenschap Enniscorthy in Ierland waar hij met zijn intelligente en sterke vrouw en vier kinderen woonde. Nu hij na een lang en gruwelijk ziekbed op jonge leeftijd is overleden staat zijn vrouw Nora er alleen voor. Diep afgedaald in het...

Reacties op: Nora