Oersterk eten_800b

OERsterk eten

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 3   Topics 0

OERsterk Eten bevat echte voeding zoals de natuur het heeft bedoeld. Dit kookboek zorgt voor blije gezichten aan tafel. Het bevat veel tips en praktische bijlagen, maar vooral smaakvolle gerechten die voor iedereen simpel zijn klaar te maken. Wil jij stOER eten? Bekijk dan de nieuwste trends op voedselgebied. Ervaar hoe je meer energie krijgt en jezelf en je omgeving met voeding kunt versterken. Is je lijf je lief, werk dan preventief!

Vervolg op de bestsellers OERsterk en OERsterk Leven!

Drs. Richard de Leth (1982) is inspirator voor een gezonde en gelukkige leefstijl. OERsterk Eten is het vervolg op zijn bestsellers OERsterk en OERsterk Leven.

Jolanda Dorenbos (1969) merkte als diëtist dat er een 'missing link' was omtrent het verkrijgen en behouden van de vitaliteit. In de orthomoleculaire geneeskunde en de klinische PNI heeft ze deze antwoorden gevonden

Culinair
Eten en drinken algemeen
De Vrije Uitgevers
10 maart 2015
10 maart 2015

Gezond en gelukkig met OERsterk eten

door: Jeanette 1 like

Gezond en gelukkig oud worden. Dat is waar Richard de Leth en Jolanda Dorenbos zich sterk voor maken. Of gezond en gelukkig per definitie met elkaar verbonden zijn laten we even in het midden. Richard de Leth studeerde geneeskunde en specialiseerde zich in de orthomoleculaire geneeskunde. Jolanda...

Reacties op: OERsterk eten