Ogen spreken een sterk vermoeden

Ogen maken de mens. Zij zijn een aantrekkelijk en niet te onderschatten wapen voor beïnvloeding, beschuldiging of verleiding, voor het oproepen van medelijden of het aanjagen van angst. Ogen maken het gezicht tot een
expressief wonder. Ook bieden ogen ons de unieke kans om de wereld te beleven. Zij zijn het middel bij uitstek voor sociale deelname en een betrokken kijk op ons bestaan. De gedichten in deze bundel hebben de bevoorrechte
mogelijkheden die ogen ons bieden, suggestie en instrument, tot onderwerp. Er wordt geprobeerd om het leven van ogen onder woorden te brengen.

C.L. Kruithof (1935) geboren in Mortsel bij Antwerpen is woonachtig in Grimbergen (Vlaams Brabant). Ogen spreken een vermoeden is zijn zeventiende dichtbundel die bij uitgeverij Gopher verschijnt.

Is Ogen spreken een sterk vermoeden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ogen spreken een sterk vermoeden