Omdat we hier niet genoeg over praten

Toen Jef Willem en Nicolas Overmeire tijdens de coronacrisis merkten dat ontzettend veel leeftijdsgenoten met mentale problemen kampten, besloten ze erover te praten. Live, ongecensureerd, met als doel mentale gezondheid voor eens en altijd bespreekbaar te maken. Het online platform Onbespreekbaar was een feit.

Een jaar later openen ze in hun boek het gesprek over herkenbare thema's als eenzaamheid, liefdesverdriet, faalangst, rouwen en stress. Met als centrale boodschap: kwetsbaarheid hoef je niet in een donker hoekje weg te steken. Integendeel: het is een ontzettend grote kracht.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Omdat we hier niet genoeg over praten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Omdat we hier niet genoeg over praten