Onbetaald werk

Die vrouw is wat van plan. Als een zwarte kat met een wit befje sluipt ze naar de rendez-vousplaats buiten de stad. Waarom? Ze heeft een kartonnen doos mee, maar wil niet zeggen wat er in zit. Stukken mens? Die vrouw. Wat een vrouw. Wellicht is het die vrouw die Philips redding kan zijn. Een redder, wellicht. Maar als hij dan eindelijk in haar is verdwenen, waar moet hij dan heen? Ga bij het openen van dit boek uit van zeven korte verhalen. Daarnaast liggen er hier en daar wat creatieve verhaalwendingen klaar, een selectie filosofische bespiegelingen en een paar goede pogingen om de mens in alle eerlijkheid af te beelden (garantie tot aan de deur). Niels van Henten is filosoof, schrijver en begeleider bij creatieve processen. Hij heeft een voorliefde voor alle dingen die niet opgeschreven kunnen worden. Momenteel woont hij in een zen-boeddhistisch klooster.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels