9200000096856065

Buren with benefits

Rank 1175 Gelezen 448 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 207 Favoriet 31 Recensies 20
Literatuur & Romans Lijsten 4 Spots 9   Topics 0

Buren with benefits is deel 1 van de romantische serie Onbreekbaar van Lisette Jonkman. Supersnel geschreven, grappig en hot!

Abigail Martens werkt in een café en doet af en toe een modellenklusje. Ze woont nog steeds in een studentenkamer (meer kan ze niet betalen). Is dit het grote mensenleven waar ze van droomde?

Ferdinand Frericks kan niet wachten tot zijn studentenleven begint. Hij sluit zich aan bij een studentenvereniging en stort zich op de avontuurtjes met zijn studiegenotes. Ondertussen blijft hij zijn buurvrouw Abby steeds op onhandige momenten tegen het lijf lopen. Zij maakt iets anders in hem los dan alle hockeyblondines bij elkaar.

Als Abby haar blaaskakerige buurjongen Ferdi ontmoet, is haar eerste gedachte dat hij een dertien-in-een-dozijn-corpsbal is. Ze besteedt geen extra aandacht aan hem, maar dan redt hij haar uit een potentieel gevaarlijke situatie met haar bezitterige ex Tom en leert ze een heel andere kant van hem kennen.

Feelgood
Literaire fictie algemeen
Onbreekbaar (1)
Kobo Original
31 juli 2018
15 juni 2020
7252080195487 , 9789024588657 , 9789024583386

Met vlotte pen en grapjes vlieg je door het boek heen

door: Jacky van Dijk

Het eerste deel in de 'Onbreekbaar'-trilogie van Lisette Jonkman (1988), Buren with benefits, is exclusief te lezen via Kobo Plus; de Spotify voor ebooks. Voor slechts een tientje per maand lees je onbeperkt een scala aan (geselecteerde) ebooks. Ideaal voor de gretige lezer, die hiermee bovendien...

Reacties op: Buren with benefits