Onder druk

Onder druk

Rank 825 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 1

Ken je de uitdrukking onder druk wordt alles vloeibaar? Vrij vertaald komt het erop neer dat mensen boven zichzelf uitstijgen als de situatie uitzonderlijk is. Overigens kan het ook zijn, dat een persoon onder druk juist bevriest. Hij of zij onderneemt geen enkele actie omdat hij of zij volledig is lamgeslagen. Deze bundel gaat over beide categorieën mensen. Alle bijdragen vallen binnen het genre thriller, waarbij de hoofdpersoon al dan niet aan het kortste eind trekt. Onder druk bevat verhalen van Vlaamse en Nederlandse schrijvers, met: Anke van der Kind, Roland Kalkman, Nathanya van Nijnatten, Ramon van Huffelen, Alain De Lannoy, Margareth Hillebrandt, Marieke Jongejan, Frans van der Eem, Marjo de Vroed, Renée Lemaire, Gert-Jan van den Bemd, Ben Dekkers, Adri van Beelen, Gerard R. Bras, Gerard van Leijenhorst, Suzanne van Brakel, Heleen van Kuik-Bollen, Daniëlle Stege, Aagema, Anne Segaar, Anne Koorevaar en Ann-Rose Hermer en de op uitnodiging schrijvende LetterRijn-auteurs: Era Richmen, Koen D’haene, Rob Bakker, Karin Hazendonk en Melissa Skaye.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels