Ondertussen ergens anders

Reizen, op welke manier dan ook, is een onuitputtelijke bron voor verhalenvertellers. Vier auteurs schreven ieder een schitterend verhaal dat de verbeelding bijna te boven gaat. In deze bundel kom je allereerst terecht bij een mysterieus water in Thailand. Daarna reis je door twee tijden tegelijk in Griekenland om een onvergetelijke ervaring op te doen. Vervolgens ga je terug in de tijd, of eigenlijk terug in andere tijden, en duik je koloniaal Afrika in. Tot slot neemt het laatste verhaal jou mee op avontuur met niets of niemand minder dan de Eiffeltoren zelf. Of je fysiek de deur uit stapt of in je gedachten reist, iedereen is elke dag wel even ergens anders. Carien Touwen, Rona Lichtenberg, Guido Eekhaut en Helena Rentmeester lieten zich hierdoor inspireren en schreven bijzondere verhalen waarbij de hoofdpersonages niet alleen letterlijk ergens anders zijn... Reis, zoals je nog nooit gereisd hebt! Inhoud: Carien Touwen - De bron Rona Lichtenberg - De kleuren van mijn ziel Guido Eekhaut - Hart van duisternis Helena Rentmeester - Eiffeltoren

Recensies (1)

Is Ondertussen ergens anders het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ondertussen ergens anders