Onderweg naar jou

Onderweg naar jou. geschreven door Elizabeth van Driel (Brielle 1963), is het verhaal over het leven van Kim die opgroeit in een doorsnee gezin in het achterland van Rotterdam. Voor Kim staat vast: zij zal ooit moeder worden. Door haar ogen zien we hoe de familieleden omgaan met de eigenzinnige keuzes die Kim maakt.
Onverwachte ontmoetingen en verrassende wendingen bepalen haar bestaan. Kim wordt gedreven door een nieuwsgierigheid die haar van buitenstaander tot betrokkene maakt. Al zijn de gevolgen ervan ongewis, kleur bekennen blijkt onvermijdelijk.
Onderweg naar jou vertelt over een door liefde voor het leven gedreven zoektocht die leidt van de Zuid-Hollandse eilanden, langs Rotterdam naar Bali. Het is een pleidooi om met open vizier in de wereld te staan. Lees hoe het pad van Kim ontstond door erop te lopen.

Recensies (12)

Meer recensies

Is Onderweg naar jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Onderweg naar jou