9789463491648_back

Onthul me

Rank 862 Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Juliette en Warner genieten van de tijd die ze samen met elkaar kunnen doorbrengen op De Vrijplaats. Ondertussen heeft Kenji het moeilijk met alles wat hem is overkomen. Niemand lijkt naar hem te luisteren en het voelt alsof hij de enige is die zich druk maakt om de naderende dreiging.
Daar bovenop brengt Nazeera zijn emoties helemaal in de war. En alles wordt nóg ingewikkelder als Anderson stappen onderneemt die Kenji's wereld ineen doen storten.

Onthul me speelt zich af waar Weersta me is geëndigd en wordt net als Schaduw me volledig verteld vanuit het perspectief van Kenji.
Young Adult
Touching Juliette (5.5)
Blossom Books B.V.
13 januari 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Linda

Lezersrecensies (1)

Een intermezzo vanuit Kenji's perspectief

door: Puk 1 like
Slechts 86 pagina's telt deze novelle welke compleet is geschreven van uit het point of view van Kenji. Leuke toevoeging, niet noodzakelijk maar voor de liefhebbers toch fijn om de collectie compleet te hebben. Daarnaast is Kenji 1 van de meest geliefde hoofdpersonages en hij brengt een leuke...