Ontwikkel het heilige in jezelf

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0

In zijn eerste boek 'De ontwakende Boeddha' bracht Lama Surya Das de essentie van het boeddhisme binnen handbereik van de moderne westerse mens. Veel lezers bleken bijzonder geïntrigeerd te, zijn door het korte hoofdstuk Een spiritueel leven van de basis afopbouwen en voelden de behoefte daarover meer te lezen. Dit nieuwe boek komt aan die vraag tegemoet. In een reeks korte essays waarin Surya Das ons, aan de hand van zijn eigen ervaringen, nieuwe inzichten en inspiratie biedt, laat hij zien hoe we spiritualiteit deel kunnen laten uitmaken van ons dagelijks leven, simpelweg door gebruik te maken van de bronnen die in ieder van ons al aanwezig zijn. Gelardeerd met meditaties, mantra's, gebeden en affirmaties en met ademhalingsoefeningen waarmee lezers weer in contact met het spirituele in zichzelf kunnen komen, helpt 'Ontwikkel het heilige in jezelf' iedereen die op zoek is naar een spiritueler leven om het heilige te integreren in de alledaagse routine en een persoonlijke vorm van spiritualiteit te creëren.

Forum
13 februari 2020