Onze moeder was een seriemoordenaar

Onze moeder was een seriemoordenaar

Rank 83 Gelezen 17 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 83 Favoriet 0 Recensies 9
Non-fictie Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Een waargebeurd verhaal over moord, familiegeheimen, en de onverbrekelijke band van drie zussen die vastbesloten zijn om het horrorhuis van hun moeder te overleven.
Een #1 Wall Street Journal, Amazon Charts, USA Today, en Washington Post bestseller.
Telkens wanneer de zussen Nikki, Sami en Tori Knotek het woord moeder horen, wekt dit zelfs na tien jaar nog steeds herinneringen op aan hun gruwelijke kindertijd.
Achter de gesloten deuren van haar boerderij in Raymond, Washington, onderwierp hun sadistische moeder Shelly haar dochters aan onvoorstelbaar misbruik, vernedering, marteling en psychische terreur.
Nikki, Sami en Tori ontwikkelden een band die hen veel minder kwetsbaar maakte dan Shelly zich had voorgesteld. Zelfs toen anderen in het duistere en perverse web van hun moeder werden getrokken, vonden de zussen de kracht en moed om te ontsnappen aan een escalerende nachtmerrie die zijn hoogtepunt bereikte in het plegen van meerdere moorden.
Dit is het schrijnende en hartverscheurende verhaal van overlevenden van het absolute kwaad. Het verhaal van de vrijheid en gerechtigheid waarvoor Nikki, Sami en Tori hun leven riskeerden.
Ze zijn voor altijd zussen en geen slachtoffers meer. Ze vonden een licht in de duisternis dat hen vormde tot de veerkrachtige vrouwen die ze vandaag zijn: liefhebbend, geliefd en klaar voor hun verdere levens.

Waargebeurde verhalen
Lind & Co AB
01 november 2022
01 november 2022

Reacties op: Onze moeder was een seriemoordenaar