Oog voor stijl

Als u mooi geklede leeftijdsgenoten wilt zien, bent u het beste af bij blogs, zoals het Amerikaanse Advanced Style of MisjaB.nl, de site van de Nederlandse Misja Beijers. Beide zijn gespecialiseerd in bijzonder geklede vijftigplussers. Milou van Rossum, NRC Een eigentijds boek over stijl, mode en adressen voor de nét iets oudere vrouw, dat is er nog niet! Senior influencer Misja Beijers(1952) fotografeert voor haar blog (www.misjab.nl) voor haar rubriek in het magazine Zin mensen met een inspirerende stijl die zij op straat tegenkomt. In dit prachtige Oog voor stijl interviewt & fotografeert Misja verschillende experts en stijladviseurs over hun visie op kleding en stijl. Daarnaast vind je héél veel inspiratie uit de uitgebreide collectie door haar gemaakte foto's en interviews met vrouwen & mannen met een eigen, gedurfde stijl. Zo komen en passant thema's als grote maten, vintage, sieraden, lingerie, brillen, de kunst van combineren én verstandig aankopen aan bod. De kern van haar boodschap is: 'Je moet het gewoon durven'. Dan is het nooit te laat om je eigen stijl te vinden en ben je tijdloos mooi. Misja Beijers (1952), woont in Haarlem en fotografeert op straat in binnen- en buitenland iéts oudere vrouwen en mannen die er goed gekleed en stijlvol uitzien. Zij interviewt deze mensen over hun inspirerende en gedurfde eigen stijl, niet alleen voor haar blog MisjaB.nl maar ook voor haar rubriek in Zin Magazine.
Unieboek | Het Spectrum
23 oktober 2019