Ooggetuige

Gelezen 119 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 55 Favoriet 3 Recensies 3
Thrillers & Spanning   Topics 0

Lombardos Steak House is beroemd om zijn steaks en clientèle, en berucht om de moord op een maffia-advocaat. Journalist Nick Daniels maakt de afrekening van dichtbij mee en krijgt bij toeval een belangrijk bewijsstuk in handen dat hem naar de daders kan leiden. Daniels hoopt het artikel van zijn leven te schrijven, maar zijn onderzoek leidt hem naar de kern van een Italiaans-Russische maffiaoorlog. Politiechefs, politieke kopstukken, mediamagnaten en een prachtige redactrice spelen allemaal hun rol in het spel, met ieder een eigen agenda.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Don't Blink
Paul Witte
Cargo
15 maart 2011
01 oktober 2012

In zijn kenmerkende stijl van scherpe en korte zinnen is de oorspronkelijke James Patterson weer als vanouds herkenbaar.

door: Cees van Rhienen 1 like
James Patterson is de meest verdienende en grootste veelschrijver ter wereld. Na een spetterend begin van zijn carrière met o.a. Wie niet weg is is gezien, Kat en muis en Slaap kindje slaap, heeft hij vele tientallen boeken afgeleverd. Maar niet alles wat hij heeft geschreven is een garantie voor...

Reacties op: Ooggetuige