Oorverdovend

Oorverdovend

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 36 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Als twee topthrillerschrijvers de krachten bundelen, moet het wel spannend worden!’ De Telegraaf

Een mysterieuze explosie in het noordwesten van Amerika eist duizenden mensenlevens en vernietigt bijna een volledige gemeenschap bergbewoners. De jonge zussen Sophie en Tennant zijn de enige overlevenden. Hoe heeft dit kunnen gebeuren en hoe overleefden juist deze twee meisjes de ramp?

Een team van elitedeskundigen wordt gestuurd om de zaak te onderzoeken, maar niet iedereen heeft hetzelfde motief. Zo wil psychologe dr. Martha Chan vooral de meisjes goed begeleiden, terwijl voor luitenant-kolonel Alexander Frazer het bewaren van de openbare orde centraal staat.

Dan blijkt dat deze eerste explosie nog maar het begin is van een reeks gruwelijkheden, en bevinden dr. Chan en luitenant Frazer zich tussen twee vuren: de daders en het verzet.

In de pers

‘Thrillerauteurs J.D. Barker en James Patterson slaan de handen ineen.’ Het Parool

‘Heeft alles wat het seriemoordenaarsgenre nodig heeft: een race tegen de klok en spanning tot het eind.’ **** VN Detective & Thrillergids

‘Een garantie voor nachtmerries.’ Veronica Magazine

Thriller