Op de vleugels van toewijding

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0

Deel 2 in de serie De codekrakers Tegen elke waarschuwing in wordt ze steeds dichter naar de man die bekendstaat als 'Black Heart' getrokken Heel Engeland denkt dat majoor Phillip Camden een monster is - een man die opzettelijk de dood van zijn squadron heeft veroorzaakt. Maar hij zou die bewuste dag liever met zijn mannen zijn gestorven dan dat hij was aangeworven bij de afdeling Codekrakers van de Admiraliteit. De bedreigingen die hij dagelijks ontvangt, zijn geen grote verrassing en, naar zijn mening, welverdiend. Als verpleegster observeert Arabelle Denler 'Black Heart'. Zij ziet iets heel anders: een gekwetste man die wanhopig op zoek is naar genade. En wanneer hun families en paden onverwachts kruisen, realiseert ze zich dat ze, ondanks haar drukke bestaan, een rol kan spelen in zijn genezingsproces. Nu Camden voor de krijgsraad moet verschijnen, duikt er een oude kennis op die hem wil gebruiken in een complot om de codekrakers van Kamer 40 tot wanhoop te brengen. Met het kleine beetje hoop dat ze hebben voor de toekomst, moeten Arabelle en Camden elkaar volledig kunnen vertrouwen als ze willen overleven in dit spinnenweb. Deel 1 in de serie De codekrakers: Het getal van de liefde

Historische roman (populair)
De codekrakers (2)
Joeky Janusch
Zoeklicht, Uitgeverij 't
23 juli 2020
27 juli 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Reacties op: Op de vleugels van toewijding