ouder-maar-beter-maar-ouder

Ouder maar beter, maar ouder

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Lijsten 1   Topics 0

In ‘Ouder maar beter, maar ouder’ komen Caroline de Maigret en Sophie Mas met speels en werelds advies op het gebied van liefde, leven, familie, werk, schoonheid en stijl. Eerder schreven deze auteurs het succesvolle How to Be Parisian. Ditmaal richten ze zich tot vrouwen die, net als zijzelf, ouder aan het worden zijn. In sommige opzichten is dat een verademing. Waarom zou je je nog druk maken over wat anderen van je denken? Pas la question, je bent gewoon jezelf! Toch zijn de dingen niet meer zoals eerst: die dertigjarige man op dat feestje gunt je geen blik waardig; je krijgt steeds te horen dat je er zo moe uitziet, en soms heb je gewoon ontzettend veel zin om naar huis te gaan. De Maigret en Mas verwoorden dit soort momenten uit het dagelijks leven op zo’n herkenbare manier dat ze je steeds weer instemmend laten knikken en hardop laten lachen.

Uitgeverij Atlas Contact
01 januari 2020
07 juli 2020

Reacties op: Ouder maar beter, maar ouder