Pak je Carlosmoment

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Gewoon gelukkig zijn en ook nog eens bijdragen aan het geluk van anderen, wie wil dat nou niet? Jaap Bressers, een van de meest gevraagde sprekers van Nederland, ontdekte in zijn eigen zoektocht naar geluk de kracht van het Carlosmoment. Een klein gebaar dat zorgt voor een groot geluk. En het meest bijzondere: iedereen kan het. Jaap moest er , zoals hij zelf zegt, zijn nek voor breken om dit te beseffen. Gelukkig kan het nu ook een stuk simpeler, bijvoorbeeld door dit boek te lezen. Het bestaat uit korte persoonlijke verhalen waar je ook zelf iets mee kan.

Op een aanstekelijke manier, met veel humor en emotie, legt Jaap uit wat een Carlosmoment is. Je hoeft er niet harder voor te werken. Je hoeft ook niks te veranderen. Het is er al. Je hoeft alleen maar je moment te pakken. Zo draag je op een simpele en leuke manier bij. Voor jezelf en de ander. Geluk groeit als je het deelt.
Feelgood

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker