Papa traint de F-jes

‘Wil jij het elftal trainen waar je zoon inkomt?’ Deze vraag werd mij gesteld op het schoolplein, door de coördinator van de F-jes die een kind op dezelfde school had als ik. Hoewel ik zelf voetballen op straat heb geleerd en van toeten noch blazen weet over voetballen in clubverband, ben ik het avontuur aangegaan. Wekelijks heb ik mijn avonturen gedeeld op de website van de club, OSM’75 uit Maarssen. Deze en nog andere columns vormen nu dit boekje waarin iedere ouder die zelf een elftal traint zich zal herkennen. En passent worden gebeurtenissen uit het nationale en mondiale voetbal meegenomen, zeker als deze betrekking hebben op de F-jes.

Is Papa traint de F-jes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Papa traint de F-jes