Paren of de kunst van de slaapkamer

Een schermwerker met burn-out reist naar New York om een bloedhete zomer met zijn oude studievriend en diens vriendin te spenderen. Daar, in hun kleine, benauwde appartement, is hij getuige van een waar wonder. Maar heeft hij het wel echt gezien? En hoe kan hij het er in vredesnaam over hebben? Om het onmogelijke te bevestigen en aan de hitte van de stad te ontsnappen, hopt de naamloze ik van bibliotheek naar bibliotheek in een queeste naar kennis over seksualiteit. Worstelend met verwarring, onwetendheid en ontluikende liefde, raadpleegt hij talloze bronnen – van blogs en fanfiction tot eeuwenoude manuscripten en werken die nog niet eens geschreven zijn – op zoek naar antwoorden op nog onbekende vragen over seks.
Paren of de kunst van de slaapkamer is een literaire verkenning van seksualiteit, een unieke roman die een ander gesprek over seks wil aanwakkeren en woorden zoekt voor die kanten van seksualiteit die ongezegd blijven.

Is Paren of de kunst van de slaapkamer het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Paren of de kunst van de slaapkamer